Cum a început totul
Bruder a fost fondată de un singur om, Paul Bruder, în 1926, care fabrica jucării cu propriile mâini. După cel de-al Doilea Război Mondial, succesorul său, Heinz Bruder, a continuat să fabrice jucării tradiționale. El a cumpărat prese și alte utilaje, inclusiv echipamente de prelucrare a plasticului. Cu toate acestea, o suprafață de doar 60 de metri pătrați nu era suficientă pentru acest lucru și compania a început să se extindă. În 1958, a publicat primul său catalog de jucării mici. În februarie 1975, a expus pentru prima dată la Târgul Internațional de Jucării de la Nürnberg. Apoi a construit depozite și hale de expediere. Al șaptesprezecelea an a adus o schimbare de nume în BRUDER Spielwaren Inh. Heinz Bruder, iar marca Bruder a fost înregistrată ca marcă comercială. Jucăriile mici și mașinile au devenit produsele dominante. În 1981, compania s-a mutat într-un sediu nou, într-un complex de fabrici cu clădiri de birouri în Bernbacher. Compania avea deja 70 de angajați, iar importanța sa era în plină ascensiune. Un punct de cotitură uriaș a fost sosirea fiului Paul Heinz Bruder, care a luat dezvoltarea și producția în propriile mâini. Au fost deschise o nouă hală de asamblare și depozite suplimentare, ceea ce a permis companiei să se dezvolte în continuare în mod dinamic, în special cu noua generație de tractoare. Un alt punct de cotitură a avut loc în 2011, când Bruder a intrat pe piață cu noua linie de produse "Bworld", un sistem de jocuri format din clădiri modulare, animale, personaje și multe alte accesorii realizate din plastic tehnic de înaltă calitate. Funcționalitatea completă a tuturor componentelor, care au, de asemenea, un aspect foarte realist, este complet unică. Întreaga serie este, de asemenea, complet compatibilă cu vehiculele din seria profesională 1:16, astfel încât nu există limite și nu există limite pentru imaginație. Totul este conceput pentru copii cu vârste cuprinse între trei și zece ani.
Heinz Bruder lucrează acum ca și consultant și rămâne în continuare în cadrul companiei. El își sărbătorește cea de-a 80-a aniversare.
Jucării și modele Bruder
Scopul fiecărui produs Bruder este acela de a distra copilul, unde joaca nu este doar un scop în sine, ci le permite copiilor să-și dezvolte experiența și creativitatea. În conformitate cu acest principiu, produsele Bruder sunt dezvoltate ca modele de mașini reale pentru a încuraja și a imita viața reală pentru copii. De aceea, toate gamele de modele sunt complet funcționale, bine echilibrate și, mai presus de toate, ușor de utilizat. Marca Bruder oferă, de asemenea, stabilitate maximă. De aceea, sloganul său este "La fel ca în realitate", care se aplică în special gamei PRO. Brandul Bruder nu are doar know-how-ul său deosebit, care îl face unul dintre cei mai importanți producători de jucării din Europa de astăzi, ci și calitatea perfectă, durabilitatea și tehnologia de producție. Clienții săi sunt, de asemenea, foarte mulțumiți datorită expertizei sale în tehnologia de prelucrare a materialelor plastice și preocupării sale pentru mediu. Utilizarea tuturor resurselor s-a bazat pe principiul dezvoltării durabile. Reciclarea este cât se poate de eficientă din punct de vedere energetic, la fel ca și procesul de producție. Serviciul pentru clienți este, de asemenea, perfect, oferind piese de schimb pentru reparațiile jucăriilor.
Fiind o afacere de familie, Bruder este foarte conștientă de rolul său în sectorul responsabilității sociale și de mediu. Corectitudinea în relațiile cu angajații și cu copiii care se joacă cu jucăriile noastre este principala sa preocupare.
Atentie! În 2006, în Republica Cehă au început să fie importate din China jucării Bruder plagiate din China, care sunt foarte nereușite, de proastă calitate și dăunătoare pentru sănătate. Prin urmare, cumpărați de la vânzători verificați.