Reclamația bunurilor
Ne pare rău, dacă ați ajuns în situația, în care sunteți nevoiți de a rezolva reclamația produsului.Ne vom strădui, ca procedura de reclamație să fie cât mai simplă și vă vom informa pe parcurs de starea ei actuală.
În patru pași simpli vă vom petrece prin procedura de reclamația a produsului.
- Intrați în contul vostru. Nu sunteți înregistrat? Nicio problemă, puteți căuta comanda folosind numărul comenzii.
- Selectați produsul pe care doriți să îl reclamați.
- Completați detaliile privind problema și alegeți modul, în care trebuie să rezolvăm reclamația spre satisfacția maximă a d-voastră.
- Trimiteți-ne coletul - puteți folosi transportul (prin punctele de ridicare) de la noi sau alegeți o altă variantă.
În cazul în care aveți nevoie de ajutor,vă rugăm să sunați la +420 735 053 473 sau scrieți-ne un e-mail salut@bruderland.ro.
Înapoi în magazinul onlineCUM POT RECLAMAȚIEI produs?
Pentru o reclamație simplă și rapidă, vă rugăm să completați formularul de reclamație online de mai sus. Dacă ați achiziționat ca client înregistrat, veți vedea în formular toate bunurile care sunt încă în garanție. După completarea formularului, vi se vor afișa toate informațiile necesare pentru a revendica bunurile și a le trimite înapoi.
Cum pot afla stadiul reclamației mele?
Imediat, după ce ne vine produsul înapoi, veți primi de la noi un mail confirmativ de primire. Avem la dispoziție 30 de zile să rezolvăm totul și să vă informăm despre rezultatul reclamației. Întotdeauna însă ne străduim să o rezolvăm cât mai repede.